Gå til innhold

Er det mange på overtid her inne nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dag på overtid her nå..alle råd er utprøvd, så det er bare å vente...Slik det føles nå så kommer lillemann om et par måneder;-) hehe

Er en tålmodig sjel jeg bærer på som min mor sa..førstemann hadde det mer travelt og kom 19 dager før, så jeg har liksom gått å ventet på det denne gangen også..

Heldigvis skinner solen på sørlandet, så det er bare å nyte det flotte været i mens:-)

Gleder meg til å høre fødselshistoriene som snart kommer på løpende bånd:-)

Selv er jeg spent på hva trening, bringebærkapsler og akupunktur kan hjelpe med under fødsel....Spennende!!

Ha en super duper dag alle ventende, ikke mange dagene til vi får se våre kjære små...(forhåpentligvis;-)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Her er det en til. *rekker opp hånda*

2 dager over jeg også. Lillegull får lov å komme nå! Jeg var treig m å komme jeg også, så får håpe han er litt kjappere enn mamman sin.

Sola har kommet på Østlandet også, så ventetiden er litt lettere.

Skrevet

8 dager på overtid og LEI JA!!

så og si alle "råd" er testet ut...så får bare vente da

men som sagt sola skinner så får prøve å nyte det:)

Skrevet

Overtida begynte idag ja, 1 dag over nå.. Nettopp vært på føden for en sjekk og fått konstatert at jeg er hvertfall helt moden, ingen tvil. Hodet langt ned og 2 cm åpning, så bare å vente i spenning nå ;)

Skrevet

hei hei.

Er 1 dag på overtid, må nok ha litt tålmodighet, men er jo så spendt på hvordan nurket ser ut :)

men det er heldigvis nydelig sol her på vestlandet og så er bare til å sole seg masse.

Gravide blir jo fortere brun hehe.

Skrevet

Inne å sniker litt her jeg, :) min kom på 13 dag overtid. Det var grusomt å gå å vente men plutselig går vannet eller riene begynner! Bare vent å se!! :)

Skrevet

Håper vi slipper å gå over så lenge, har lyst til at fødselen skal komme naturlig, uten å bli satt i gang.

Krysser fingrene for oss jenter:-)

Skrevet

He he he - føler på en måte at jeg er på overtid. Har 4 dager igjen til termin, men regner med (ut fra familiehistorikk) at jeg ender opp med å gå 10-14 dager over så jeg har liksom hatt det med i beregningen hele tiden ;o)

Skrevet

Er 1 dag over i dag.

Boring...

Men sola skinner, så det skal nytes enn så lenge :-)

Skrevet

8 dager på overtid her. Blir jo snart tussete av og gå sånn som dette.

Skrevet

9 dager over termindagen ja... rimlig smågal og hva man kan kalle "lett irritabel" om man spør min mann:o) hadde vært helt ålreit om det skjedde noe her snart!!!!

Skrevet

1 dag over termin:( Kjedelig å vente. Nesten så jeg ikke tror at ungen kommer it i det hele tatt. Føles liksom så surealistisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...