Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 endelig! har ikke fått fastsatt termin. de ville vente til ordinær UL. men min termin var egentlig 16. september. men var visst litt mindre.. hvor langt er dere på vei og hvordan er formen?
Lille skatt *38 uker* Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg er også 17 uker på vei i dag ) Formen er bra. Klarer meg gjennom dagen uten middagslur ) Ul neste fredag. Tiden går så sakte. Godt det er helg om noen timer!
Lillehjertet2 Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Hei hei! Septemberbaby i magen her også, og det er en fin mnd! Jeg er selv et september "barn"..spennende å se om jeg må dele bursdagen min Foreløpig termin 19.sept, så jeg er 18+2 i dag. UL på mandag, ubeskrivelig spent på om alt er bra, og hva det er som gjemmer seg her inne Formen er bedre og bedre, til og med ikke sååå trøtt lengre, hehe Lykke til!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 ja det er herlig å ikke være trøtt lengre;) er kun om kvelden jeg er skikkelig trøtt nå, og det er ikke feil da;) har vært noen fine uker i det siste. null kvalme osv. topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå