Gå til innhold

skal til krise-undersøkelse i dag... bekymret :(


Trønderpie & MAGEN :)

Anbefalte innlegg

3 ganger i løpet av det siste døgnet har jeg hatt grusomme "rier"; smerter i livmoren som føles som menssmerter ganger 10.000. De varer i ca 15 min, og har blitt verre og verre de tre gangene. Det kommer heldigvis ikke noe blod. Helt forferdelig vondt og skremmende når man er 4+6, og jeg ble så redd. Det samme ble samboeren min som ble vekt to ganger i løpet av natten av disse riene, han ble så vettskremt at han ble kvalm og besvimte, sto hodet sitt og begynte å blø neseblod. Stakkar, jeg har så vondt for han. Etter å ha snakket med legevakten fikk vi time hos legen og skal GU i dag, og kanskje også UL.

 

Har noen av dere opplevd dette selv, eller hørt om det? Håper så inderlig dette er normalt, at ikke det er et tegn på at noe er galt. Har ikke kommet noe blod, og smertene forsvinner etter ca 15 minutter.

 

Håper på svar, har ikke time før 13.45, og ventetiden er uutholdelig!!! Er så redd!!! Vil så gjerne at barnet skal vokse seg sunt og friskt, er jo allerede blitt så gla i det. Ber til Gud om at det skal gå bra!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser armer og ben. Hadde det sånn med min første, men hun er i dag en frisk jente på snart 9 år... Ta det med ro og IKKE gni på magen når disse smertene kommer, det stimulerer sammentrekningene...Gi lyd fra deg etter legen..Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke morro å være så bekymret både for deg og samboer! Er jo positivt at det ikke er noe blod. Håper alt står bra til, lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten begge to! Hjelper og beroliger meg å høre at noen har oppleved dette før, og at alt gikk bra med barnet.

 

Håper og satser alt jeg har på at det skal gå bra med babyn vår også!

 

Masse lykke til til dere også :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd dette, men ville sende deg en trøsteklemmm og si at jeg skal krysse alt jeg kan for at det går bra med lille spiren!!!!!! Lykke til hos legen!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er GU og UL unnagjort, og iom at jeg er kun uker ut i svangerskapet kunne de ikke si for sikkert hvordan et står til med babyn'. Så "posen", som legen kalte det, på skjermen, men kunne ikke lese noe ut i fra det hun så. Skal tilbake om 2 uker, da vil de kunne "se" bedre... så jeg får bare smøre ossmed tålmodighet og prøve å tenke positivt.

 

Tusen takk for støtten, godt å ha noen å "prate" med!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff stakkar.. hadde vært greit å fått et konkret svar. Men det virker jo egentlig som om ting er greit. Ingen blod og "posen" er på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...