Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Skal på 3d UL i dag, og har skikkelig nerver! TENK om det er noe galt med barnet mitt? HERREGUD! Jeg er et nervevrak akkurat nå! Hva skal jeg gjøre for å roe meg ned? Hva skal jeg spørre om på UL? Noen forslag?
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Neeeeeeeeie, ingenting galt med babyen din =) Legg deg ned, slapp av og nyyyyt synet av lille i magen din når du er der :D
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Åh...nå griner jeg som en liten unge! Herregud for noen hormoner da! Takk for svar. Skal prøve å slappe av litt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå