mor til 4 i mars Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 hva synes dere om klærne fra lingon og blåbær ? vurderer å begynne å selge
Myra Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Har aldri sett de. Har du en link så man kan gå inn å se på de?
simba>>>3gutter Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 De har mye fint men synes det er sinnsykt dyrt. 300kr for en pysj i str 50. Har noen bodyer og skjorter som er kjøpt på salg, det er god kvalitet på klærene så planlegger man mange barn kan man jo spare litt kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå