Min lille goggutt Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 ... hadde dere graviditets sympomer før dere visste om maen? el hadde dere ikke symtomer i det hele tatt?
¤mamma¤ Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hei, hvorfor spør du om det? Jeg hadde kjempe mange graviditets symptomer (gikk bl.a i mammabukser pga stor mage), var trøtt, vondt i korsryggen etc etc... Går du gjennom MA nå? Håper ikke det!!
Giinaღ Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg hadde også symptomer: - Større pupper - Kvalm / Ingen matlyst - Vond rygg - Mensmurringer Hadde symptomer frem til utskraping...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Jeg hadde ingen symptomer etter fosteret døde, men var passert uke 12 så reagerte ikke så mye på det.
Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg hadde symptomer helt til jeg hadde tatt utskrapning. Ømme bryst, kvalme,trøtt... Men jeg hadde også noen stikkninger i magen. Oppdaget Ma i uke 12, fosteret hadde sluttet og vokse i uke 9. Håper allt er bra med deg:)
scoobydo Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 jeg hadde ikke så mye symptomer... ømme bryster bare... men oppdaget at fosteret var dødt et 1-2 dager etter det døde... !! hadde mye blødninger og derfor det ble oppdaget så tidlig! Hadde utskrapning tirsdag... og har fremdeles ømme bryster!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå