opsi fødeklar Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Er det et rimalig alternativ til ul i fredrikstad- sarpsborg- moss området?
Lova Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hei, vet ikke helt hva du mener med alternativ til UL... Er du interrissert i rimelig privat UL? Jeg har vært hos M. Østerberg/Din Doktor. De var på Lisleby før, nå har de flyttet til Sellebakk(Fredrikstad). Det koster 550 når man er gravid. Hun er ihvertfall utrolig hyggelig og flink. Jeg skal sjekke nakkefold, etc om litt over en uke, og det gjør ikke de, så da må jeg på Volvat med senter i Fredrikstad sentrum. Det koster 800, mener jeg:).
opsi fødeklar Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Ja mente alternativ til sykehuset. Der fikk jeg time 6 mai og det er fryktelig lenge til.... Din doktor ringte jeg nå, og hun skulle ha 850 kr.. Mye penger.
Lova Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Jeg betalte 800 hos Din Doktor frem til jeg ble gravid. Sist jeg var der, i uke 8 betalte jeg 550. Rart. Regner med at du sa at du var gravid...?
opsi fødeklar Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Hehe ja. Bestilte ul for å se hvor langt jeg er. hehe. men tok timen jeg, så nå er det bare å vente på mandagen.
opsi fødeklar Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 Kanjeg spørre hvor langt du var når du tok ul der? Og hva så de?
Lova Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Det kan du:)! Jeg var der først i uke 5 for å sjekke at graviditeten satt i livmor. Det gjorde den, men for tidlig å se noe annet enn en bønneaktig sak på det stadiet. Var der i uke 8 fordi jeg ville se hjertet og at alt ellers så greit ut. Det gjorde det. Så ikke noen bevegelser, men et hjerte som slo som bare det og en stor og fin livmor der alt så perfekt ut, sa hun. Det var en utrolig lettelse. Nå er jeg i uke 11+3, og ville sjekke nakkefold, etc om litt over en uke, men det gjorde de ikke der, så da blir det Volvat med den undersøkelsen. Lykke til, håper du blir fornøyd.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Oooæhh! Koster det virkelig så mye med ultralyd??? Jeg betalte 35kr da jeg var til ultralyd i uke 8, og jeg fikk time etter fire dager. Jeg var hos legen min i forbindelse med at jeg var skikkelig influensa/halsbetennelsesyk, hun henviste meg til ul bare for å sjekke at alt stod bra til (jeg hadde ikke tenkt å be om det selv). Det var kanskje derfor det var så billig? I såfall ville jeg bedt legen min om henvisning hvis du er bekymret for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå