vekt81 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 På hvilken måte?! I vaskemaskinen eller skyller den i en bøtte,eller.... hmmm...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Jeg kommer ikke til å gjøre det. Skal heller ikke vaske dynen eller madrassen. For min del holder det i massevis om jeg lufter dette godt og eventuelt støvsuger det. Men sengetøy, kluter, håndklær og klær vaskes før bruk =)
Lorien Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg vasket min i vaskemaskin og det gikk helt fint! Men jeg har hørt at noen har hatt problemer med at innmaten krøller seg. Da skal man visst rulle den sammen og knytte den før man vasker den. Så det er sikkert ikke så dumt for å være på den sikre siden!
Mini&Meg Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Vasket den ja, i vaskemaskinen. Den var like fin da jeg tok den ut igjen. Sysn den lukten som sitter i sånn ting fra btuikk og fabrikk ikke er noe særlig god og ville ikke sovet i det selv.
simba>>>3gutter Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Takk Der minnet du meg på noe, jeg må kjøpe ny, kastet de jeg hadde. Kaskje jeg skal smiske litt med noen fremtidige bestemødre om at det mangler vi. Kommer nok ann på lukta om jeg vasker den eller ikke, Men sansyneligvis så gjør jeg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå