Gå til innhold

Når kommer pengene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går og venter og venter på OS...har sååå lyst å ringe på nav, men vil først høre her om det er flere som venter? Dersom alle andre har fått så må det jo være noe feil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått.... har dnb som bank.. jeg ville ventet til etter 12 før du ringer... skal komme i dag! Håper du får dem!

Skrevet

Okei, skal smøre meg med tålmodighet en liten stund til da;-) Gleder meg bare sånn til å få pålegg på brødskiva...

Skrevet

hihi... ja, kjedelig om du må gå uten til mandag... :o)

Jeg vet hvordan det er å gå rundt å vente på disse pengene.. men, som regel klare vi oss ok... kjøper ofte inn stort når obs har 10 kr marked... spesiellt med leverpostei, kaviar etc..-slikt som tåler å stå en stund.. :o)

Et tips til er åkjøpe frosen kjøttdeig på rema...der koster de alltid 19 kr... trenger ikke løpe og kjøpe når obs har tilbud på 22 kr.. :o) Skal man ha de samme dag, så bare tiner vi de i varmt vann... Billig!

Skrevet

Hehe, ja jeg er fast kunde på obs:) Går bare etter de røde prisene:P Skikkelig kjip, men sånn er det... Men den kjøttdeigen på rema var jo veldig billig da!! Men kanskje ikke så god til frokost;-P Nei, får satse på at de kommer i dag...ellers må jeg å pante flasker, blæh:-(

Skrevet

Overgangsstønad...et litt for laaangt ord;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...