Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 sambo har de siste dagene fått flere røde rundinger på magen. De er like store som en 50-øring og er litt ujevne i fasongen. Innerst er de lysebrune og flasser, ytterst er de knallrøde... Begynte med 1, men nå har han fått 8-9 stk på magen... Merkelig...
litakine og Theodor Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 aner ikke, men ville dratt til legen jeg
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Ja lurer på det altså... første jeg tenkte var utslett av noe slag, men syns det var så rart...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Høres ut som Ringorm; et utslett som skyldes virus.....tror jeg!
Puncky med nr tre i magen Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Det høres ut som ringorm, og det blir behandlet med canesten. Ringorm sprer seg, så det er ikke så rart om han har fått flere. Hvis det ikke er så vanskelig å komme inn til legen, kan han jo reise dit. Ellers er også de på apoteket flinke altså.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Har undersøkt litt om ringorm nå, og det høres absolutt ut som det ja. får få ham til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå