gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 hvordan kler dere jentene deres til hverdags i barnahegn o.l.? ser mange kler de i skjørt og kjoler og sånn typisk jenteklær og de er jo kjempefine og søte snuppa her på snart 4 er ganske jentete og jålete av seg med langt hår osv men det blir liksom "feil" med skjørt eller kjole på henne. hehe. hun liker det ikke selv heller så er bare en sjelden gang hun går sånn pyntet. pleier å ha på en tøff shorts over strømpebuksa, gjerne en fin topp i samme farge som strømpebuksa, eller en fin t-skjorte over pologenser. eller olabukser og fine gensere/topper med strikkajakker over er rart for hun liker godt å pynte seg med smykker og ha tøffe eller fine jenteklær med blonder o.l. bare ikke skjørt eller kjoler...
dagni Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 I barnehagen går hun som oftest i joggebukser... dongeri har jeg aldri hatt på henne der tror jeg? Jeg er veldig gla i disse adidas-joggebuksene jeg da.. de holder seg jo nesten evig, og synes det er så greit med strikk nede i foten..har hatt et par joggebukser med sleng, men synes disse er upraktiske, da hun tråkker på buksa osv.. Men, når det blir varmere i været, kan det godt tenkes at hun får på seg en tights med skjørt, eller bare en tunika til...synes ikke det er så vits i å pynte henne så veldig til bhg.. kommer alltid hjem med maling på klæra, og kjempeskitten osv.. ex. så hadde hun på seg hvit tights med tunika til da vi var på kjøpesenteret forrige helg.. det tok 20 minutter, så lå hun på gulvet, og knæra så ikke ut... ;o)
cherry coke Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jenta mi har alltid på seg bukser(dongeri eller joggebukser) og genser. Hun liker ikke kjoler og skjørt og er heller ikke noen jåle=) Hun ser ut som en liten prinsesse, men liker mye bedre å herje med guttene enn å leke med dukker. Synes det er lite praktisk med skjørt og kjoler i barnehgen.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 det er noe med at det bør være praktisk pynter ikke snuppa til barnehagen men liker at hun går "pent" kledd og klærne skal tåle å bli skitne og med maling på så sender ikke med henne de nyeste klærne
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 høres ut som snuppa her hun har et formål med å gå i barnehagen og det er at hun skal gørre og det gjør hun!! og full fart sammen med guttene
På vei igjen <3 Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Her går jentene helst i arvegods i barnehagen. Slitte joggebukser, og er det dongeri, så er det løs og ledig myk dongeri. Som gjerne er ganske så slitt fra før. Mine jenter er noen jåler, så de liker å pynte seg. I dag var det finvær, og bhg skal feire bursdagen til yngste dattera, så da fikk de på seg dongerikjoler. Blir det hull og skit på, så javel, gjør ingenting
Puncky med nr tre i magen Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Her går det i kjoler og skjørt. Jeg finner det faktisk veldig praktisk jeg. I hvertfall så lenge de bruker dress ute. Hun slipper å fly inne med både strømpebukse og bukse, og det er bare å ta av skjørtet så er hun klar for utepåkledning. Fungerer veldig bra syns jeg.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Datteren vår fyller 4 år til tirsdag, og hun kler seg selv når hun skal i barnehagen (eller noe annet). Jeg bestemmer selvfølgelig hvor mye hun skal ha på, men hvilke klær hun skal ha på finner hun selv. Hun går i skjørt nesten uten unntak hver eneste dag. Det hender at jeg setter foten ned når hun vil ha på seg "ballerina-kjoler" fordi de er så store og upraktiske å ha på i barnehagen, men skjørt får hun alltid ha. Som regel har hun på dongeribukse e.l. når de skal være ute og bare har jakke på seg (ikke dress). Disse buksene "luner" litt mer enn joggebukser, og er mer praktiske når de skal leke ute med litt vind og sånn =) I dag har hun på seg rosa strømpebukse og genser, og så har hun dratt en rød kjole utenpå der igjen;) heheeh.. Hun bryr seg ikke alltid like mye om det passer sammen, men det gjør ingen verdens ting =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå