Gå til innhold

Ketolysekuren virker!!! =)=)=)

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Ned 2 kilo på 2 uker, og det var med flere sprekker første uka, pluss at jeg har mensen. Woho! bare 13 kilo to go!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis så masse! Er litt misunnelig ja - trenger og å gå ned 13 kg

Skrevet

Hiv deg på ketolysekuren, den virker og er kjempeenkel! =)

Skrevet

fortell da - koster det mye?

Skrevet

Så heldig du er! :o)

Virket absolutt ikke på meg. Holdt ut nesten 1 uke.

Ble vanvittig kvalm og hodet verket.... :-/

Brakk meg over omeletten/speileggene de siste dagene.

Da avsluttet jeg hele opplegget.

Blir lange trilleturer på meg :o)

Skrevet

Det koster absolutt ingenting!

Man forandrer på kostholdet slik at man spiser mye færre karbohydrater. Da må kroppen bruke av fettlageret istedenfor å bruke karbohydratene til å lage energi (slik jeg har forstått det)

Man holder seg unna ris, brød, pasta, potet og grønnsaker som vokser under jorda, for det meste.

Vanlig dag for meg:

Frokost - egg og bacon

Lunsj - salat med ost, skinke og dressing

Middag - Biff med fløtesaus og blomkålstappe

Kvelds - Omelett

drikker mye vann i tillegg (ikke noe problem siden man blir utrolig tørst av dette) og trener moderat (f.eks trilletur) en halvtime om dagen.

Vanlig å gå ned ca 1 kilo i uken.

Man holder seg på 15-20 karbohydrater om dagen. Innhold av karbohydrater pr 100 g finner man bakpå matvaren. Jeg teller ikke karbohydrater, men spiser ting jeg vet jeg har lov til å spise og holder meg unna fy-maten.

Man kan sjekke om man gjør det rett ved i bruke ketostix. dette er noen strimler man kan kjøpe på apoteket (50 kroner for 50 stk) som viser innhold av ketoner i urinen. hvis den blir rosa eller sterkere er man i ketose, og kroppen fyker ned i vekt=)

Skrevet

oioi, jeg som er så glad i pasta...

hehe

kanskje gi det ett forsøk etter hvert... *psyke seg opp*

Skrevet

Syns du er flink, men naar man gaar paa saann kur, mister man mye vann de foerste ukene.. Samt det er en kur som ikke er saa sunn i et lengre loep.. Saa snart man spiser normalt igjen, vil de fleste legge paa seg

Skrevet

det er ihvertfall verdt et forsøk da... Har gått på grete roede i 3 måneder, eneste resultat var 2 kilo opp.så da måtte jeg bare prøve noe nytt. jeg tror at dersom jeg bare klarer å få av disse kiloene så skal jeg få til å stabilisere vekten der, hvis jeg da går over til normalt (men fremdeles ikke så mye karbohydrater) kosthold. Spiser sunt men har 15 kilo etter svangerskapet. skal ned i det jeg har veid i alle år...

Har ingenting å tape på å prøve ihvertfall=)

Skrevet

Folk er så forskjellige. Jeg holdt bare ut en dag. Da var jeg så skjelven og hadde så hodepine at jeg ikke kunne stå på beina. Spiste ett eple, og da sluttet jeg å skjelve. Var så gale at jeg våknet på natten av skjelvinger.

Nå spiser jeg sunt, og trener hver dag. Har fått mye strammere kropp, gått ned 13 cm og 9 kg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...