Viktoria :) Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Kan man bruke quick respons til å teste tidlig? I så fall, hvor mange dager før? Er den mer sensitiv enn CB?
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Når er det egentlig det tidligste du kan teste? Er dette veldig forskjellig på folk eller? Må man vente til IKM?
1prinsesse+2engler Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Hvi jeg ikke husker feil, så står det på CB digital at men kan teste fra 3 dager før IKM.
Aprilia Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 du kan teste 4 dager før IKM står det på cb sin digitale test, men det betyr ikke dermed at det gir noen utslag så tidlig. jeg testa 3 dager før og da viste den gravid, så det er verdt et forsøk:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 på meg tok det lang tid før jeg kunne teste positivt over IKM så jeg vet ikke.. testa positivt to uker over IKM, resten var negative hele veien selv om jeg var gravid. jeg ville ha venta til di ser om du får mensen, hvis du klarer det;)
Viktoria :) Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 Takk for svarene! Er som regel flink til å teste, men denne mnd så har jeg en god følelse så jeg klarer ikke helt å vente. Men er forberedt på at det kan slå ut negativt uansett. Kjøpte noen quick response siden de er litt billigere en cb. Er det noen som har prøvd å teste tidlig med quick response?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå