Gå til innhold

Jeg søker meg ny jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som rådgiver.

Tenkte jeg skulle føre opp dere her inne som referanser. Og dokumentere hvor ivirig jeg er etter å hjelpe andre med mine innlegg her inne..

Og til dere som nå skal si, "Herregud", og "stakkars unger som får deg som rådgiver". Glem det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres fabelaktig ut! Jeg tror du vil gjøre en megajobb som rådgiver!

Skrevet

Gratulerer, det passer nok deg midt i blinken.

Jeg er gladelig referansen din:o)

Skrevet

Referanser

Hennes konglige høyhet.. det ser ganske fint ut.

Skrevet

Hadde vel kanskje gjort susen med adr. Drammensveien 1? Synd det ikke heter det lenger:o)

Skrevet

Tssk. slåttet holder lenge det.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Ja, du er Mor Theresa-god. Særlig på skravlesida har jeg sett deg utvise en godhet og uegennyttighet som bør stå som et eksempel for oss alle. Jeg vil også være referanse, så kan du få gi meg masse råd til gjengjeld.

Skrevet

En kamerat av meg hadde adr. Drammensveien 1 og skulle på påsketur i høyfjellet. Han bestilte leilighet med plass til 10 pers., etter en stund fikk han tlf om at det kun var hybelkomfyr i leiligheten og det passet jo ikke han iom aat han er en reser på matlaging.

Samme dagen sendte han fax til stedet og ba om en ordentlig komfyr. Senere fikk han en meget forrettningsmessig fax tilbake om at han hadde fått oppgradert leiligheten (OG den var møkkfin med alle faciliteter) og at alt lå nå til rette for at han + hans følge ville få en fin påske. Selvfølgelig til samme pris som den forrige.

De på høyfjellet ventet nok begeistret på noen andre med samme adresse:o)

Skrevet

Tror du jeg kan få utvidet stillingen sånn at den også kan gjelde veiledning på internett? 25% på skolen, og 10% på nettet? Selvfølgelig helt uegennyttig.

Skrevet

Ikke sant, har ledd godt av den:o)

Skrevet

Hm.. det var ikke så dumt. Man kan bytte navn på seg selv i folkeregisteret, men kan man bytte navn på adressen sin? Og kan man bytte fødselsår?

Skrevet

Akkurat det vet jeg ikke Doppler men du kan jo prøve:o)

Han bodde og jobbet der så han tenkte jo ikke på at adresser og tlf,nr kunne vinkles den veien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...