Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje flere pollenallergikere her ute?

Jeg har hatt de i mange år. ikke hvert år vært avhengig av mer enn nesespray og litt øyendråper, mens andre år må jeg trå kraftigere til verks med tabletter, masse ulike dråper osv.

denne våren er jeg gravid.

Er det ikke sånn da at jeg bør ligge unna pollenallergimedisinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er VELDIG plaget med pollen allergi og har forhørt meg med legen min. Han sa at noen får mindre plager enn vanlig når de er gravide (men ikke alle...) Han hadde forsåvidt også et godt poeng, "man skal jo ikke ta livet av mor heller.." Jeg har derfor konkludert med at jeg prøver uten først og blir det for ille så tar jeg allergitabletter.

Skrevet

Jeg har også hatt pollenallergi siden jeg var liten. Men legen min anbefalte ikke å ta tabletter forbyggende nå.. Altså kan jeg bare ta de dagene det er skikkelig ille- og det er det jo ikke noe vits i i utgangspunktet. Det er jo forbyggende som hjelper.. Venter i spenning for å se hvor ille det blir.

Ellers så kan jeg anbefale akupunktur mot p.allergi. Tok 2 behandlinger før bryllupet vårt i mai i fjor, og kjente ikke antydninger til allergi på den store dagen :D skal prøve det i år også om det blir for ille..

Skrevet

jeg er plaget!noen år verre enn andre;da må jeg bruke"alt"!

hadde det under min første graviditet og var ganske ille da;men begrenset bruken av medisin

plagene har ikke startet helt enda;men noe må nok inntas i år også::

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...