Gå til innhold

Er mannen deres enige i klesstilen deres??? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må le av mannen av og til.. Jeg er litt sånn forskjellig i klesstilen.. Alt etter humøret.. Alt fra hippie til klassisk voksen med dressbukser.. Til ungdommelig med hettegenser.. Alt etter humøret..

Jeg kan gå i skobutikk.. Og jeg elsker bla sånne flippflappere som jeg kaller det hvor du bare stapper bena inn i.. Sånne lave som de selger overalt nå.. Hvor det ikke er noe rem bak.. Har lyst på de i sølv.. Mannen bare grøsser.. hehe.. Samme med noen av tunikaene mine.. Litt fargesprakende hippie lignende.. Med enkel svart bukse til blir det jo knall stilig.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er veldig enig heldigivis! Han forrige eks'en min syns at jeg gikk for utfordrende kledd;) Det er et plagg min mann ikke har likt, og det var en fargerik D&G topp med fisker på.

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Han er somregel enig i alt jeg sier og gjør.

Skrevet

han klager ikke, men hadde han gjort det hadde jeg ikke brydd meg. Min kropp og mine klær som jeg skal føle meg vel i.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Mannen min digger det meste, bare jeg kler meg "ordentlig". Jeg er danselærer, så på en vanlig dag surrer jeg rundt i treningsklær fram til jeg skal på jobb, og koseklær etterpå....det har han sett seg litt lei på, så han blir såååå glad når jeg bare tar på med dongeribukse og en ok topp. Har tatt det til etteretning, så hver eneste dag sminker jeg meg fint og kler meg bra - selv om jeg går hjemme i permisjon. Gir både meg og han et lite piff=) Elsker å pynte meg da, er ei lita jåle!

Skrevet

Var det opp til han gikk jeg enten i trenigstøy eller naken.

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Til ære for min kjære la jeg fra meg min utprega hippiestil og gikk over til "vanlige" klær. han er nemlig fanasoss (for dem som ikke vet hva det er, han kommer fra et av de rikere stedene i bergen) og trives best i gensre til 800 kroner. det gjør venninnene hans også, så da ble det sånn. Han syns jo jeg så ut som en bestemor! hahah... Men det blir ikk noe lacoste og D&G her (ihvertfall ikke ekte!), shopper på h&m og vero moda.

Skrevet

Enig? han kunne vel saktens ikke brydd seg mindre, he he. Han er ikke sånn veldig motefreak selv, så med mindre jeg går med bar mage er det meste greit for han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...