pifi med tre nurk Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 leser at det er vanlig at området rundt brystvortene blir mørkere og større under graviditeten...dette har jeg ikke merket noe til...er det unormalt , eller er det for tidlig? Har merket at puppene har blitt ørlittegranne størr, men det er all forandring som har skjedd..når det gjelder puppene i hvertfall...magen begynner å vises ganske bra! Jeg er 19+ 5 i dag.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Det kan nok være litt tidlig for de endringene enda ja. Jeg er 30+5 i dag og først nå den siste uka har jeg sett merkbare forandringer i fargen på området rundt brystvortene. Har ikke lagt spesielt merke til om det har blitt større enda, men alle blodårer synes betraktelig mye bedre nå enn det det gjorde for bare noen uker siden =) Tror nok det er like individuelt når disse forandringene kommer som når magen kommer jeg =) Noen kan sikkert se disse forskjellene ganske tidlig, mens andre bare må vente =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå