Heaven har født::) Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 søskenvogn? Er gravid igjen, har ei på 7 1/2 mnd. Hun vil være 16 mnd ca når lille blir født:)
mams-til3 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 jeg hadd carena vogn.forholdsvis billig og veldig god.3 hjul.men du må nok ha softbag for den minste.den jeg hadde var uten,for jeg brukte søskensete til minsten kunne sitte i sportsvogn.den har todelt rygg og "skillevegg"
Heaven har født::) Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 oki. tusen takk for svar. Får ut å titte litt snart. Må bytte bil også,hehe:)
mams-til3 Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 huff..ja,kjenner til dette......mye som må forandres når man plutselig får to tette;)
Heaven har født::) Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Det får ikke hjelpe, er jo egentlig bare kos da. Men med 4 barn, trenger vi nok større bil. Heldigvis har vi et ekstra rom som enkelt kan lages soverom av. Kjøpte hus i februar, da var det ikke planer om flere små,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå