Gå til innhold

Noen som kan anbefale ei grei


Anbefalte innlegg

Skrevet

søskenvogn? Er gravid igjen, har ei på 7 1/2 mnd. Hun vil være 16 mnd ca når lille blir født:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadd carena vogn.forholdsvis billig og veldig god.3 hjul.men du må nok ha softbag for den minste.den jeg hadde var uten,for jeg brukte søskensete til minsten kunne sitte i sportsvogn.den har todelt rygg og "skillevegg"

Skrevet

oki. tusen takk for svar. Får ut å titte litt snart. Må bytte bil også,hehe:)

Skrevet

huff..ja,kjenner til dette......mye som må forandres når man plutselig får to tette;)

Skrevet

Det får ikke hjelpe, er jo egentlig bare kos da. Men med 4 barn, trenger vi nok større bil. Heldigvis har vi et ekstra rom som enkelt kan lages soverom av. Kjøpte hus i februar, da var det ikke planer om flere små,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...