ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Er bedt bort til ei venninne på taco og norske talenter i kveld.. Men så er sambo så mye borte at vi ser jo hverandre aldri. Har skjeldent en kveld sammens med barna.. Meeeeen så er jeg bestandig hjemme også da, veldig skjeldent med venner.. What to do? Samvittigheten sier jeg må være hjemme, men har veldig lyst også. Og på en annen side så tenker ikke sambo slik, han bare planlegger ting og drar... Såååå hjelp meg
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Syntes du skal dra og kose deg du:-) Typisk oss mødre og alltid være den som sjeldent går ut og i tillegg ha dårlig samvittighet når vi først skal noe...
Sivalur Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Skulle til å svare at du burde være hjemme med samboeren din - men så leste jeg den nest siste setningen og da ombestemte jeg meg... dra ut og kos deg!
cherry coke Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Kos deg med tacos og Norske talenter, du=) Godt å komme seg litt ut av huset også!
3 blå Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Men kanskje dere nettopp har godt av en kveld sammen? Det har vel skurra litt i det siste...?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 Hmm, da høres det ut som det blir taco gitt Irriterer meg at jeg får så dårlig samvittighet ovenfor sambo når jeg vet at han aldri tenker slik. Bryr seg ikke om vi nesten ikke ser hverandre på ei uke han.. Men da får han og tuppa på 5 år kose seg sammens i kveld de også da
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2008 ~våken~drøm~: jo, det har skurret litt i det siste. Tror egentlig derfor jeg har gått av å komme meg ut litt også. For mye av problemet er at jeg bestandig må være hjemme. Har aldri vært på venninnekveld jeg... Så synes jeg fortjener det. Og i morgen skal vi være hjemme begge to da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå