Gå til innhold

Kan egentlig slapp hud strammes opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha født 3 ganske store gutter og en enorm vektoppgang med to av dem, og stor med den siste, så er ikke mageskinnet det det engang var. Forståelig nok, hehe... Men altså, nå har jeg trent masse de siste måndene og holder på å gå litt ned i vekt og når jeg står oppreist så er faktisk magen begynt å bli ganske flat og fin, om jeg strammer magemusklene kan jeg til og med se antydning til at jeg har dem gjennom huden, men med en gang jeg setter meg ned...så plask...mageskinn utover hele bukselinningen... *sukke* Er det i det hele tatt mulig å gjøre noe med dette (uten om å skjære huden vekk da)? Minste gutten er 10 mnd så det er nesten 1 år siden sist fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg muligens tolke mangelen på svar som et "nei, det er ikke noe man kan gjøre"?

Skrevet

Så vidt jeg vet går det ikke an, dessverre.

Det fins jo diverse kremer o.lign. og sikkert noen behandlingsformer på skjønnhetssalong som skal hjelpe, men jeg tror ikke det egentlig har noen effekt.

Men du er jo fortsatt under 30, så da vil jeg tippe at den likevel kan stramme seg opp av seg selv sånn litt etterhvert, hvis det ikke er så veldig lenge siden du gikk ned i vekt.

Skrevet

Finnes jo diverse kremer som skal virke oppstrammende, men jeg tror egentlig ikke så mye på at de virker. Huden skal vel i utgangspunktet være elastisk nok til å vide seg ut og trekke seg sammen igjen, men jeg innbiller meg at når den først har blitt tøyd såpass mye er det ikke så mye å gjøre annet enn å fjerne det med kirurgi.

Skrevet

Det er ikke sånn superille altså, har ikke noe heng stående, er mer bilring når jeg sitter så bør vel ikke klage for mye.

Ja, jeg er vel fortsatt relativt ung og det er ikke så lenge siden jeg begynt eå gå ned i vekt og trene, ca 8 uker siden, men merker så mye fremgang på musklene osv og så lite på huden i forhold. Må nok bare være litt mer tålmodig og krysse fingrene da ;-)

Skrevet

Muskler kan løfte huden og hold eden på plass, så det beste tipset er å fortsette å trene. Ellers er det enkelte salongbehandlinger som faktisk hjelper, men de er dyre. Lpg, for eksempel.

Skrevet

Får spare jeg da ;-) Hehe... Neida, får trene videre og se om det hjelper!

Skrevet

Høres ut som meg egentlig... og var det ikke du som hadde et bilde ute for en stund siden? Der var det ikke mye bilring hvertfall. Jeg har litt mage når jeg står, men bilring når jeg sitter. Og det er den som er plagsom... er noen år eldre enn deg men vurderer ikke kirurgi for det, trening og sunt kosthold er veien å gå, så blir det nok bra. Og om den ikke blir sixpack så skal jeg være fornøyd likevel tenker jeg. :)

Skrevet

Jo det var meg, er fortsatt litt flau over den episoden, ble overhode ikke helt slik jeg hadde ment det, hehe.. *rødme med tanken* Nei som sagt, stående er det ikke så verst, men sittende...uff...

Sixpack ønsker jeg meg ikke, men litt strammere vil gjøre seg!

Skrevet

Hehe, ikke meningen å gjøre deg flau igjen da, uansett syntes nå jeg at det var et flott bilde, synes du var kjempefin! Hadde aldri gjettet på at du har født 3 barn hvertfall.. :)

Men, skjønner det der med strammere ja, skulle også gjerne hatt litt strammere mage gitt... men da må jeg kanskje begynne å gjøre noe med det også, hehe..

Skrevet

Hehe.. Takk.

Ja jg føler meg flink nå. Rocker i minst 10 min hver dag, trener fast svømming og step hver uke, tar 100 sit-ups omtrent hver dag + endel andre styrkeøvelser. Nå må jeg bare få et litt mer fortrolig forhold til trimsykkelen så er jeg fornøyd, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...