Gå til innhold

Hva er deres planer for helgen da jenter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det meldt sooool:-D Deilig!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måke snø og lage snømann kanskje? Hehe.....Skal ut å kjøpe sykkel til eldstetøtta, som vi må lagre i garasjen til svigers til det blir vår her. Håper på fin vær så vi kan dra på skitur med ungene. :o)

Skrevet

Jeg og småguttene skal shoppe på lørdag. Blir nok en is i sola.

På søndag skal vi på piknik:)

Skrevet

her og :) så i ettermiddag blir det mye lek ute med Thalie å kansje nabojenta, i morgen, da blir det jentefest hos meg :) blir totalt 12 jenter ;) gleder meg utroli.. jenta skal på overnatting til svigers.. å på mandag er det konsert i bergen :) (drar helgen helt til tirsdag vi :) )

Skrevet

her er også meldt sol, men tror jeg må være mest inne å ordne.

må sette huset i stand, til å stå alene i 2 uker, drar på tur til tirsdag...

men må nok være litt ute også...rydde ting litt på plass...

Skrevet

Sooooooool!!!!

Mannen min skal kanskje vekk, så jeg blir muligens alene med ungene. Da blir det mye lekeplass, og lite husarbeid og lite studering

:-D

Skrevet

kose oss i fineværet, er jo meldt sol og 13grader lørdag, men blir nok mer.... =0)

Skrevet

Jobbe lørdag og søndag.. Men på ettermiddagen skal vi nok kose oss ute i finværet som er meldt.. Ingen planer, ha veldig sjelden de store planene i helgene.. Er masse ute i hagen og kose oss..

Skrevet

Skal nyte sola iallefall! Blir nok en is i parken, og forhåpentligvis en fjelltur eller to. Lage god mat og kose oss inne på kveldene=) Elsker helgen, for da får jeg hele dagene sammen med snuppa.

Skrevet

hvilken konsert dere skal på?? (nysgjerrige meg...)

Skrevet

I kveld skal vi ut og spise og så skal vi se Otto Jespersen på Latter:) I morgen skal vi nyte dagen med Tillab og Embla.

Skrevet

skal på lavootur i skauen og kose oss ute i det fine været :) endelig en helg med stabilt vær så nå skal snuppa endelig få prøvd soveposen hun fikk til jul :)

Skrevet

Oj, så gøy da!!!!:o)

Skrevet

Skal dere på Pirced Arrows?? da er jeg i såfall grønn av misunnelse....

Skrevet

Jeg skal på seminar i dag og skrive oppgaver i morgen. Søndagen blir det å slappe av og kose oss med barna.

Skrevet

oi, er det nå??? trodde det var i mai jeg... (ammetåke delux)

Skrevet

Gullet mitt er ikke helt i form, så vi må se an helga i forhold til hans form.

Er uansett deilig med helg, og at lillegutt og jeg kan se min kjære masse :-D

Skrevet

Lørdag; jobbe, lese på eksamen

Søndag: Skal alle sammen i min fars 60-årsdag, blir kjempehyggelig (men litt dårlig samvittighet for eksamen:/).

Skrevet

vi skal fikse hagen i helga, så blir nok planting, såing, luking og solsteik på terrassen :P store muligheter for grilling også!

Skrevet

Lillegutt er hos pappaen sin i helga, så i kveld skal jeg og ei venninne se på tv og spise middag sammen tenker jeg.

I morgen skal jeg ut sammen med 3 venninner, vin og kos :) Og så på søndag kommer lillegutt hjem igjen :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...