TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 når jeg full ammet, var det en bæsjebleie i uka, og etter hun fikk fast føde, ble det en bleie om dagen omtrent. men de siste dagene var det vært så mange "suppe-bleier" i tillegg til "vanlige" bæsjebleier... noen som har vært borti det???
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 ja, det har poppet opp to stykker på en ukes tid.. har hørt at det kan ha en sammenheng, men skjønner lissom ikke sammenhengen... men er nok kanskje det som gjør det.. og nå er hun igang igjen
ulydia Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Snuppa her også har nokre dagar der det ser ut som maten nærast renn igjennom ho. Ho får bittelitt grøt om morgonen og velling om kvelden, og elles mm. Etter vi starta med velling/grøt gjekk ho frå å bæsje kvar 2-3dje dag til kvar dag og gjerne fleire gonger til dagen - som regel ei bleie med fastare bæsj og 1-2 med meir rennande "melkebæsj". Ho er snart 4 mnd, og eg trur ikkje det er tenner ennå. Så lenge dei ikkje har hard mage, så er det vel ikkje noko problem tenker eg.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 hun har fått middag fra 4mnd (økt gradvis til full posjon) og grøt til kvelds siste mnd ca. kanskje litt frukt på dagen. ellers pupp. er nå 5 1/2 mnd
Spirevipp med go`gutten Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Akkurat sånn begynte mini her også da tennene begynte å komme. Har fått to tenner nede for to uker siden, men han bæsjer opptil flere ganger om dagen enda.
ulydia Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Men det kaaaan jo vere noko ho ikkje tåler så bra. Men då hadde du sikkert merka det på barnet i forhold til uro og generelt ubehag, vil eg tru...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå