dorthea Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 hvordan startet det?revnet det mye?kom dere tidsnok til sykehus?hva betegnes som styrtfødsel?og var det mye sterke modnings kynnere i forkant av fødsel??mange spørsmål hehe...
Christoffer i magen Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Jeg fikk styrtfødsel med mitt 2 barn. Vi lå allerede inne på sykehuset pga vannavgang. Jeg var i uke 36+ og ble satt igang 2 dager senere. Fra jeg begynte å merke murringer til alt var ferdig tok det ca 45 min. Hadde vel hatt en del kynnere i svangerskapet men ikke noe voldsomt. Revnet heldigvis ingenting og var glad for det. Måtte klippe med 1 barnet og det var ikke deilig med de stingene etterpå.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 hei begynte med rier med 1 min mellomrom fra første rie hjemme... brukte ca 1/2 time til sjukehuset(har ferge dit) og tok ca 40 min fra vi kom på sjukehuset til jenta kom.... revnet nesten ikke noe, tror jeg sydde 4 sting eller noe:)....er nå nervøs for at det skal gå enda raskere denne gangen og at jeg ikke rekker sykehuset....:S litt stressende tanke dette for om det ikke er ambulanse her for den er ute på oppdrag hvet jeg ikke hva jeg skal gjøre med tanke på at vi har ferge.... uff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå