gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 litt inspirert av hun i en annen tråd her som ikke vet hvem hun skal velge til forlover? er det noen som følte at de angtret på den de valgte? mulig jeg er litt sår på dette men jeg har blitt skikkelig lei meg over episoder min forlover har gjort så nå føler jeg vel at jeg angrer litt på at jeg valgte henne. overreagere jeg?! hun ble glad når jeg spurte henne og vi snakket en del om bryllupet når vi møttes rett etter jeg spurte henne. Har ikke sånn kjempe mye kontakt med henne egentlig men når jeg møtte henne igjen for ikke så lenge siden klarte hun å spørre om vi hadde funnet dato for når vi skulle gifte oss?! da hadde hun glemt når det var vi skulle gifte oss, vi snakket jo masse om denne datoen og at hun skulle si tidlig i fra på jobben for å få ferie o.l jeg ble kjempelei meg for at hun ikke var mer interresert enn å huske datoen, ikke har hun spurt hvordan det går med forberedelsene heller... hun sa bare i en liten setning en gang at jeg fikk si ifra når jeg skulle prøve kjoler så hun skulle ordne fri. jeg ønsker meg en forlover som gleder seg over å hjelpe meg med å gjøre denne store dagen fin og som engasjerer seg. har skikkelig vondt i magen over denne situasjonen. Hun har garantert ikke ment å være så fraværende, hun er litt sånn og det er jo greit nok men jeg hadde trodd at hun ville engasjere seg litt mer siden hun virket så ivrig til å begynne med... dagens syteinnlegg!
Stratos med 3 barn Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Sånn sett som du beskriver angrer jeg på ingen måte over valget! Min forlover sto virkelig på og jeg er evig takknemlig ovenfor henne pga dette! Det som er litt trist er at vi har litt liten kontakt i dag. Prates sjeldent. Men det er vel bare slik det blir når vi begge har flere små barn å ta oss av Har alikevell innimellom tenkt at man kanskje gjør lurt i å velge en søster el som alltid er der uansett liksom. Om man har en søster da!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 har ikke søster da føler kanskje litt at vennskapet vårt ebber litt ut om dagen og om ting ikke forandres vil vi vel kanskje ikke har så god kontakt i framtiden. agrer på at jeg allrede har spurt henne for om jeg ikke hadde gjort det skulle jeg spurt hun jeg hadde som alternativ 2 for hun er fremdeles den "samme gamle" men mulig jeg bare er litt sår på dette...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 I etterkant så angrer jeg nok.. det gjør nok også mannen.. Ser nå at Jeg har knyttet sterkere bånd med 2 andre venniner som ville vært bedre alternativ.. Jeg er fortsatt vennine med hun som var forlover.., men på langt nær i samme grad.. Sklidd litt fra hverandre.. de 2 som jeg ikke valgte hadde jeg kjent i mye lengre tid.., forloveren min hadde jeg kjent i noen år også og vi var på det tidspunktet mye sammen og følte det riktig der og da.. Men forsent og angre..
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 blir litt sånn jeg føler det nå før bryllupet for på bare noen mnd har vi slkidd fra hvernadre og jeg ser at jeg burde valgt hun andre, men jeg vil ikke lage mye oppstyr ved å bytte forlover heller. men blir liksom litt lei meg. jeg føler at jeg får en forlover som har nok med å huske på seg selv den dagen i stedenfor å gjøre den spesiell for meg...
klg,2 boys now:) Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 nettop derfor jeg gifter meg som jeg gjør.i stilhet slipper alle de tankene og bekymringer.hørt om mange som angrer på valget og ikke var fornøyd.ikke sikkert venninen din ser på det som så "stort"som du gjør..desverre..
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 har vurdert å gjøre resten av forberedelsene i "stillhet" kjole og sånn uten forlover og gjøre minst mulig ut av det siden det ikke føles som om det betyr så mye for henne lenger....
klg,2 boys now:) Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 hvorfor ikke ta med deg hun andre vennine din på kjoleprøving o.l.kanjse hun synes det er stas fordet om hun ikke ble forlover.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Jeg angret ikke da, men angrer litt nå, siden vi tydeligvis ikke er på talefot lengre:( Aner ikke hvorfor hun er sur på meg engang, har ikke snakket med henne på snart 2 mnd.... Prøver å sende mld, men hun svarer ikke eller noe.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2008 har tenkt å spørre henne, evt ha med mamma og søstra til mannen min? men føler at det blir helt feil å ikke ha med forlover da....
trøndermamma Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Jeg skal gifte meg på august, men har ikke valgt forlover enda! Kjolen er klar, den fant jeg på egen hånd. Tenkte som så at det er jeg som skal velge kjole uansett og jeg vet hva jeg liker, derfor dro jeg alene og koste meg med det! Har en venninne jeg skal spørre, har vært usikker lenge på om hun er den rette men har nå kommet fram til at jeg tror det. Håper at jeg ikke angrer i ettertid!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2008 så lurt å vente med å velge forlover lykke til videre fram til bryllup når i aug gifter dere dere da?
firemerkersmør Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 Ja, jeg valgte feil, og bytta henne ut før bryllupet. Ble mye drit ut av det, men er glad nå for at jeg gjorde det. var helt riktig
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. april 2008 men da har du kanskje ikke kontakt med hun som skulle vært forlover da? jeg føler meg skikkelig rådvill, skulle gjerne byttet om det kunne gått rolig for seg og fått en forlover jeg følte brydde seg mer om meg, men så har jeg ikke hjerte til å gå til det skrittet å bytte forlover nå. Vil bare bli ferdig med hele brylluppet og legge minst mulig i det med forloveren min den dagen og så får vi se hvem vei vennskapet går etter bryllupet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå