Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tenkt til å innrede rommet til ungen min som han skal flytte inn på rundt 1års dagen sin. gutt. men jeg vil gjerne ha gardiner og møbler, sengetøy som passer til han når han blir litt eldre og. noen med gode tips? noen bra linker? hva er guttene deres veldig glade i som er på rommet sitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to gutter.

Minstemann (15 mnd) har mye Ole Brumm på sitt rom, og eldste (3,5 år) har masse fra Cars og Kaptein Sabeltann...

Ville holdt tapet nøytralt.

Skrevet

har litt lyst på olebrum. men det vokser han kanskje fort fra?

Skrevet

Bokhylle som er "safe" der han kan hente alle de bøkene han vil...

Skrevet

kanskje ta en tur på ikea

Skrevet

har en gutt på 2,5 år som har et cars rom, det fikk han når han var ca 1,5 år...var så opphengt i den bilen atte jah...hehehe

Skrevet

Det var veldig ut da eldstemann var ca 2,5 år ja ;-)

Skrevet

Ole Brumm vokser dem fort ifra ja. Min 3åring ville ha alt av bamsen bort ved 2år - og heller erstatte det med plakater som han kunne bestemme selv. De bytter vi stadig. Noen ganger blir det dyrebilder, andre ganger Kpt.Sabeltann.

Jeg forstår meg ikke helt på slike temarom. Skjønner ikke hvorfor vi skal prakke "reklame" på et lite barn. Ville heller mer innredet rommet med ting som interesserer dem.

Gutten min er veldig glad i sengen sin (fra Stompa, Bohus). Den kan bygges om i utallige løsninger ettersom han blir eldre. Gutten min kan bo i rommet sitt akkurat slik det er nå frem til 13år vil jeg påstå.

Skrevet

Jeg har ikke temarom altså, det har bare blitt sånn når de har valgt hva de vil ha ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...