Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 I dag tidlig (ca halv sju) vekte samboeren min meg fordi jeg gråt. Og sånn som jeg gråt! Jeg drømte at han hadde funnet ut at han var litt interessert i barndomsvenninna mi og at han hadde lyst til å være litt sammen med henne for å se om det kunne bli noe mer ut av det liksom. Så spurte han meg om jeg tillot det. Barndomsvenninnen min satt der sammen med han da han sa dette. Jeg svarte at selvsagt kom jeg ikke til å tillate det, for jeg elsker han jo og vil ikke dele han med andre. Men dersom han ville være sammen med henne i stede for meg, så var det jo lite jeg kunne gjøre med det. Han ble glad for at han "fikk lov" til å bli sammen med henne. Jeg styrtet ut av huset vi var i og løp langs en vei. Til slutt falt jeg sammen og gråt helt hysterisk. Jeg skulle jo ha nektet han fullstendig å bli sammen med henne! Men da var det jo for sent... Idet jeg konstanterte at det var for sent, så vekte samboeren min meg. Jeg hikstet og gråt. Klarte nesten ikke å fortelle han hva jeg hadde drømt... Kjenner meg fortsatt skikkelig lei meg, selv om jeg vet det var en drøm =/ Jeg vet ikke hvor mange slike drømmer jeg har hatt nå etter at jeg ble gravid... Spesielt i siste del av 2.trimester og nå i 3.trimester. Jeg drømmer at han er utro eller at han vil være det, at han slår opp, at han ikke er glad i meg lenger og at han går videre til nye forhold lenge før meg. Og jeg blir veldig lei meg hver gang jeg drømmer sånt, men har aldri grått så fælt som i dag tidlig... *snufs*
marien - FØDEKLAR! Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Huff, så fælt å drømme på den måten! Jeg drømmer også mye mer når jeg er gravid, men hos meg er det ofte motsatte drømmer. Jeg er håpløs til å drømme om andre mannfolk! Det kan være kollegaer, kompiser eller kjendiser som jeg i søvne har de villeste forhold til! Føler meg utro mange morgener når jeg våkner!!!! Må nesten bare le av meg selv, for i våken tilstand er mannen min verdens beste:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg har også mange rare, vanvittige drømmer nå som jeg går gravid, og det hadde jeg med førstemann også. Tror nok det er hormonene våre som spiller oss noen puss! Skjønner godt at du ble lei deg, det virker jo så ekte når man er langt inne i drømmeland, og det er helt forferdelig å drømme sånt som du har Heldigvis, det var bare en drøm
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Tror ikke det er noen fare for at det skal skje i virkeligheten nei. Slik som din ser på deg så er det ingen tvil om at han har funnet jenta i sitt liv ;-) Men som de over her skriver så herjer hormonene med oss. Jeg er jo "heldig" som stort sett har erotiske drømmer om alle slags manneben jeg også. OG heldigvis så smiler bare mannen min når jeg forteller om de ;-)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Hehe =) Jeg fortalte H at det kan hende jeg får sånne erotiske drømmer om andre enn han.. Da så han på meg med såre øyne og spurte om det kanskje allerede hadde skjedd =P Men neida.. Her er det bare forferdelig triste drømmer her =/ Jeg er nok også ganske så sikker på at jeg ikke sanndrømmer på noen som helst måte =) Vi får jo til stadighet høre det som mannen din sa til oss da vi var hos dere sist - at vi ser så nyforelsket ut =) Og en kveld i forrige uke, etter at vi hadde lagt oss, sa H helt plutselig at han var så innmari forelsket i meg =) Så at drømmene mine grunner i virkeligheten har jeg ingen tro på =) Men fælt er det allikevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå