gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 tenkte å dra til sparkjøp idag, er det noen som vet om de har fått inn fine vårklær til jente i str 116 noe annet man må passe på å handle når jeg først er der??
LadyLuck & Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 var der for noen dager siden. Masse fint, og 17mai klærene er kommet i hyllene. Til voksne gikk det mest i treningsklær og dongeri bukser som var overaskene lave i livet (for lave for meg som ikke har flat mage..)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 hadde tenkt å kjøpe meg en capribukse der, så dumt at de er lave i livet. liker ikke det jeg heller for da passer de ikke over rumpa
LadyLuck & Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 kan hende de har capri som er høy i livet. Er selv ganske lav (163) så styrer langt unna halvlange bukser. Og er dessuten forskjellig utvalg fra butikk til butikk. Jeg var på den i bergen sentrum
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 får se hva jeg finner er vel som du sier at det er forskjell fra butikk til butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå