Gå til innhold

sparkjøp


gifteklar gravid og kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å dra til sparkjøp idag, er det noen som vet om de har fått inn fine vårklær til jente i str 116 :)

 

noe annet man må passe på å handle når jeg først er der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var der for noen dager siden.

 

Masse fint, og 17mai klærene er kommet i hyllene.

 

Til voksne gikk det mest i treningsklær og dongeri bukser som var overaskene lave i livet (for lave for meg som ikke har flat mage..)

Skrevet

hadde tenkt å kjøpe meg en capribukse der, så dumt at de er lave i livet. liker ikke det jeg heller for da passer de ikke over rumpa :)

Skrevet

kan hende de har capri som er høy i livet. Er selv ganske lav (163) så styrer langt unna halvlange bukser.

Og er dessuten forskjellig utvalg fra butikk til butikk.

Jeg var på den i bergen sentrum

Skrevet

får se hva jeg finner :) er vel som du sier at det er forskjell fra butikk til butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...