På vei igjen? Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hva kommer disse mensenmurringene av? Har hatt de mer eller mindre i noen dager nå. Mer intense er de også. I begynnelsen av svangerskapet var det fordi livmoren vokste, er det det samme nå? Eller kan det være kynnere selv om livmoren ikke er hard?
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 lurer jeg på også. Har hatt det slik i de to siste dagene. Hvor lang er du på vei? Jeg er 22+5 i dag
Gjest Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Det er nok livmoren som fortsatt strekker seg, den vil jo gjøre det gjennom hele svangerskapet :-) jeg har det også slik.
Hildemor :) Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Hei! Ikke for å skremme, men jeg fikk menssmerter som jeg ikke har hatt tidligere, i uke 20.. Hadde det i 2 dager men da var de så vonde og det strålte liksom ned på lårene og bak på ryggen. Ringte sykehuset og fikk komme med en gang. Det ble tatt urinprøve som var veldig konsentrert, så det var mye blod i. Ellers var det fint både på GU og UL. Og magen var myk og fin. Legen konstaterte at det var blærekatarr/nyrebekkenbetennelse. Så fikk utskrevet selexid 200 mg 2 tbl, 3 ganger daglig i 5 dager. Det er bedre å kontakte lege, enn å la det gå for langt jenter Noen som vet om det barnet tar skade av antibiotika?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå