Gå til innhold

Hjelp meg.....dårlig samvittighet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme med sykt barn i dag, hun sover nå. Kjenner at jeg får så dårlig samvittighet av å være borte fra jobb!

Trenger en pep-talk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna er viktigere enn jobben!!! Hun kan ikke være hjemme alene og ikke i barnehagen heller - så du er akkurat der du skal være idag! Slapp av og nyt litt fritid mens hun sover, så koser du deg med datteren din resten av dagen. :)

Skrevet

Dårlig samvittighet for å passe på ungen din? Det skal du ikke ha. Du er en mamma. :)

Skrevet

Jamen, hun er jo syk! Da trenger hun mamman eller pappan sin. Jobben klarer seg bedre uten deg en jenten din. Ikke ha dårlig samvittighet for det.

Skrevet

Du hadde nok hatt dårlige samvittighet om du satt på jobb og visste at jenta de var i bhg og ikke i form... Kos deg hjemme med henne i dag du:)

Skrevet

Jeg har vært hjemme hele uken med sykt barn og jeg ofrer ikke jobben en tanke selv om jeg har masse deadlines. Her kommer barnet først. Jeg er mye mer bekymret for snuppa mi som er syk. Regner med at du tenker det samme, men barnet er jo mye viktigere! Ikke sant? Det skjønner de på jobben også. Sikkert flere der som har barn og vet hvordan det er.

Skrevet

Nei gi deg da, ingen som kan for at man er syk eller har syke barn, er jo ikke noe man ønsker seg! Ingen grunn til dårlig samvittighet.

Skrevet

Selvsagt kommer barna først!! De er viktigere enn noe annet:) Men likevel kommen en dårlig samvittighet. Sikkert fordi jeg har en sjef som gir meg det

Skrevet

I så fall har du en dum sjef. Typisk det og du er nok ikke alene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...