Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Starter dagen 07.00 frokost og og morgen stell våken til kl 09. og sover en liten time før han får mat kl 10. Så legger jeg han i vogna og da kan han sover til ca 14.00-15.00 Våken til ca 21.00 før han for kvelds mat og så legger jeg han kl 21.30 og da sover han til kl 07.00 igjen.. Sover han for mye????
ulydia Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Dette er da flott! Berre nyt det, mens du kan! Snuppen din sover ein total på ca 15 timar i døgnet. Tuppa mi er snart 4 mnd og sover 15-17 timar i døgnet, så dette er heilt vanleg.
Hildemor fra vest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Nei det vil jeg ikke si..Synes heller han var veldig lenge våken på ettermiddag kveld jeg..Fra 1500-2100 er jo 6 timer det wow..Mini her våkner i 7 tiden og får pupp og stell..Sovner igjen etter en times tid,sover da ca en time igjen..Våken 1-2 tmer pupp og soving igjen et par timer så pupp igjen..Slik har vi det hele dagen..På kvelden får han tette måltid men sover litt innimellom..Legger han for kvelden kl 22.00
Hildemor fra vest Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Leste innlegget ditt en gang til og ser jeg misforsto litt..Han sover jo veldig lenge på formiddag ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Regner med det er derfor han er våken så mye på kvelden siden han sover så lenge på formiddag.. Men er han trøtt så tar han seg en lur i 6-7 tiden en liten halv time av og til.. Men da sover han ikke for mye?? Syns vi er inne i en så deilig og god rutine som funker for oss alle:=) Hvet det ,mange som ikke syns noe om rutiner men jeg liker og ha det litt rutinert.
tudeluuu Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 høres ut som en mønsterunge spør du meg! Mini her er 9 uker og sover fra 8 om kvelden til 11, så til 4, og så våkner han og vil "strekke litt på beina" ca kl 8, så er han våken en times tid, og sover igjen fram til kl 10. Så vil han ha mat og se seg litt om før han sover litt igjen. Tar seg gjerne en god dupp fra 12 - 4, så er han våken noen timer, kanskje dupper en gang til før det er natta igjen. Det skal sies at dette er på mønsterdagene. Noen dager sover han omtrent ingenting, bare dupper litt og våkner igjen. Noen kvelder er han også helt håpløse. Han bare gråter og gråter. Men stort sett altså, har det vært som jeg beskrev over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå