Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 skal de sitte vedsiden av dere? besteforeldre? what to doooo?og vi har jo oxo noen barn (rett over året) som oxo skal være med på middagen,eller skal de det hehe? de må nå vel nesten få være med de og? og middagen kan jo bli ganske lang, og hos oss blir det mange barn...ser for me at det blir masse springing etc frem og tilbake.. Hvordan løser dere dette her??
theamoren Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Vi har eget barnebord med to betalte barnevakter... når det nærmer seg nok for ungene, tar de ungene med seg og går hjem...
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Vi har "bestilt" et vennepar til å ta seg av gutten under middagen. Vi har bordene plassert som en E, og på den midterste streken skal våre forlovere sitte nærmest oss, og nedenfor dem skal våre søsken og deres barn sitte, så får gutten sitte sammen med sine søskenbarn og sine "påpassere" Barnevakten har fått beskjed om å ta han ut om han bråker for mye... I gangen skal vi ha masse leker sånn at ungene kan leke seg om det blir kjedelig... Men tror det er lurt å be noen andre enn besteforeldre om å se etter ungene... Vi vil ha minst mulig barn, men har 4 nevøer og nieser som skal være med sammen med vår pode.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 var jo igrunnen litt smart det med "barnevakter",blir jo så mange barn... vil jo gjerne at de også skal få lov til å være med på morroa,men det med barnevakt var jo kjempe smart;) kom gjerne med flere tips:) blir barn mellom 14mnd og 9år.. ca 10stk
brooklyn Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 vi plasserte barna hjemme i huset vårt sammen med to barnevakter, så de fikk være ute og leke og støye og bråke alt de ville hele ettermiddagen og kvelden. Har hørt alt for mange historier om gråtende barn som sitter på mors fang under talene slik at bruden (el mor, da) ikke får med seg et ord av talene. Det skulle ikke skje hos oss, og 1-åringen vår storkoste seg sammen med fettrene og kusinene sine, samt de coole barnevaktene.
Mamman til Mari Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Vesla på 1 år skal bare være med i kirken, og så til barnevakt. Storebror, som da er 5 år, skal sitte mellom min mor og min svigerfar, dvs nesten ved siden av meg. Tar ikke sjansen på å sette han feks med min bror, eller de andre barna, da jeg vil ha kontroll på at han sitter stille selv, hvertfall forholder seg rolig.... Han er egentlig ganske rolig, men kan jo lett blitt satt opp... Han skal få lov å være så lenge han vil, da kommer barnevakt og henter han. Kommer nok til å ha med noen bestikkelser ved bordet - feks et puslespill, ei bok, en liten godteripose etc... De andre ungene er mine søskenbarn på 12 år, og de skal sitte ved sine foreldre.
Isdronningen Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Vesla på da 3 år har vi plassert mellom mormor og betalt barnevakt.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Junior på da nesten 2 år, blir hentet av barnevakten etter fotografen.. Skal derfor ikke være med under middagen..
ChellBell - har født! Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Vi gifter oss i Danmark og skal ha med nanny )
theamoren Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 I lokalet vi skal være, er det eget rom som passer bra for unger i alle aldre.. Der tenkte jeg at vi skulle ta med noen leker, filmer, spill o.l. også får barnevaktene slå seg litt løs der inne hvis ungene blir for urolige under middagen. Synes barna har en naturlig del i bryllup (sikkert fordi jeg har 2 selv), men vil styre maset og hylingen vekk fra selve middagsbordet!I vårt bryllup er ungene fra 13 år til 2,5 mnd...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 vi hadde et venneparr av oss(gudforeldre) som passet jenta vår under middagen. og når lillegullet ble sliten så sovnet hun i vogna, som ble satt på brudesuiten vår, med en babycall i vogna! hun sov som en drøm gjennom alt! da var hun 6 måneder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå