Trouble Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 og jeg har allerede begynt å planlegg presang ) Lurer på å gi han en fotballweekend i England for å se favorittlaget sitt Liverpool. Noen her som har bestilt slike turer før som kan anbefale en operatør eller komme med gode råd?? Han har bursdag i februar... men jeg aner jo ikke om det er sesong der borte da??? Hehe.. er helt grønn på fotball ) Håper noen kan hjelpe meg!! :oD
Mille** Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Vi skulle feire en 40 årsdag i liverpool nå i januar, men like før vi skulle dra presterte de å flytte fotballkampen fra søndag til mandag, og da skulle vi reise hjem. Bare sånn at du er obs på at slikt kan skje. Vi avbestilte og fikk refundert utleggene.
Sivalur Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Vet ikke om operatører, men det er hvertfall sesong der borte på vinteren.
Trouble Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 Huff så kjipt da! Men godt dere fikk pengene tilbake da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå