Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 ja jeg er 35. har akkurat født mitt 4 barn(3.uker siden) tenker at jeg vil ha hormon spiral denne gangen har prøvd vanlig ,men den datt ut 3. ganger og 1 gang måtte de opperere den ut av livmor og p-piller er vel for de for unge.?? vet ikke helt om p-sprøyte er noe for oss????men sterilisering er uaktuelt ,det spurte de om på sykehuset.frekt.....haha
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg satt inn kobberspiral i går,så skal bli spennende å se åssen den er... Men mini pillene er ikke farlig for oss tror jeg,så har tenkt litt på d også jeg.... Liker igrunn ikke å gå m ting inni meg:-)
Papegøyeblomst Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Blir 36 om en mnd - har akkurat fått igjen mensen drøyt 7mnd etter fødsel, og ikke begynt m prevensjon enda - men tenker å fortsette m p-ring, som jeg gjorde før. Får helt noia av å tenke p¨spiral. Nå har jeg ikke noe sexliv om dagen, er veeeeldig singel, så det er ikke akkurat noe hast med den saken, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå