Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått med mensmurringer i over en uke nå. 5 dager over IKM og har testet negativt 3 ganger... Blir så frustrert av å gå og vente på at noe skjer. Noen som har opplevd noe lignende? (Gjerne med positivt utfall...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 10 dager over ikm nå.. gått med murringer,vondt i ryggen og vonde pupper i snart 2 uker. tester bare negativt :( beklager at jeg ikke kan gi deg noe positivt svar men kanskje noen andre kan :)

Skrevet

ja..hadde 3 negative tester og hadde mensmurringer i over ei uke+ mange andre plager som jeg kunne tyde til at jeg var gravid.. fikk tr 6 dager over ikm.. så desverre ikke noe positivt utfall her.. :/

Skrevet

Kan ikke akkurat hjelpe, men er i samme situasjon.. skulle hatt tr den 7. april, stikkninger og murring i magen og vondt i korsryggen.... blir gal av å gå sånn å ikke vite! fikk en svak svak positiv test den 14, men etter det har det kun vært negativt. var hos lege og tatt blodprøver så får vel endelig svar på tirsdag om ikke tr skulle komme før den tid...

Skrevet

Sånn har det vært hver pp her siden jeg sluttet på pillen. Tror jeg er gravid hver mnd, men tanta kommer alltid til slutt:-(( Desverre blir syklusen bare lengre og lengre for hver mnd som går også.

MEN det er jo flere her inne som sier at de hadde det sånn når de var gravide da:-)) Er nok forskjellig fra person til person.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...