S.J.E.F.E.N Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 så fint du sa det ! Er nemlig kjempe redd for å bli gammel! Har begynt å leite etter rynker og grå hår!!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer så masse med dagen din!! =) Håper du får en fin dag!!
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer med dagen! Håper du også får en fin dag. Jeg blir 30 år i dag jeg.;o)
* 5 om dagen * Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 gratulerer med dagen :-)) mange som har i dag.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå