Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg var hos legen i går å fikk satt inn en slik,men hoff leste jo etterpå at man kan få kraftige menssmerter,og kraftige mensblødninger,og mellomblødninger... Hvordan har d vært m dere,stemmer dette????
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Det stemmer nok siden de sier det, men jeg har det ikke sånn, ikke vondt, lite blødning.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg måtte ta den ut fordi jeg gikk med konstante smerter hele tiden. Tror dette er veldig individuelt da. Har bakovervendt livmor, så det var helt forferdelig å få satt den inn også. Besvimte faktisk i stolen. En smule flaut kan du si.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Ok,d kommer vel ann på person til person d også da... Håper jeg også er heldig :-)....
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Ja jeg syns også d var veldig vondt å sette den inn,hååper ikke d gjør like vondt å ta den ut....
fox`y Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 jeg fikk satt inn min for 7.5 mnd siden. den var litt vondt å sette inn å i starten hadde jeg litt mens smerter. men har ikke så mye av de nå.jeg blør en god del d gjør jeg men ikke mellom syklysen. så har regel messig mens. jeg er kjempe fornøyd me den jeg. slipper de ekstra hormonene for jeg tåler ikke hormonpreparater:/ så litt ekstra mens d tåler jeg,bedre d enn å være sur,agressiv,vektøkning osv syns jeg iallefall. håper den fungerer like bra til deg.lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Ja blør du exstra mye,og over tid?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå