tigergutt<3 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hvor mange blir syke pga overstimulering eller bare tilførsel av hormoner. Hvor stor er kreftfaren etter at vi har påført masse hormoner i lengre tider? Jeg er ganske fortvilet i dag. Min svigerinne har mest sannsylig blitt alvorlig syk, og er behandlet helt forferdelig her i Norge. Hun er nå reist hjem til sitt hjemland hvor de har tatt henne på alvor. Det hele begynte jo med et barneønske som resulterte i at hun ble satt på pergo kur. Men hun fikk ingen oppfølging under kurene annet enn at hun prøvde å teste eller el hjemme. Hun fikk ingen utslag og fikk beskjed om å gå på kurene i 6 mnd - ingen pause mnd. Når hun var ferdig med disse 6 mnd ble hun henvist videre for prøverør. Grunnet overvekt så har hun slitt siste tiden med å komme ned i riktig vekt, hun har ingen eggløsning og heller ingen mens. Hun får ikke noe oppfølging eller hjelp til å prøve å redusere vekten. For en tid til bake så fikk hun vanvittige smerter i mellomgulvet, hun trodde hun skulle dø, og smerten var så stor at hun besvimte. Hun ble sendt til lege for sjekk. Og gitt da, de tok en graviditetstest og en betennelses test. Nei da, dette var nok bare en eggløsning ikke noe å bry seg med. En uke etter begynner hun å blø kraftig og unormalt. Legen gjør ingen ting. Nå har legene i tyskland funnet en 5-6 cm stor kul i venste eggleder, denne må vekk fort. De var ganske klare på at dette ikke var en cyste. Kulen var der ikke i desember da hun forrige gang var til kontroll.......... Blir så lei meg av at noen ikke får hjelp når de virkelig trenger det...... Hva skjer vider.........
Nøtt Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Det er vel foreløpig ikke så mye forskning rundt dette. Men.. en kul i egglederen.. Det kan jo være et embryo som har satt seg fast? Synes det høres ut som en exu jeg?
tigergutt<3 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 har vært inne på tanken selv, siden den vokste så fort. Men bør ikke en graviditettest slå ut da? Eller gjør den ikke det? De har også funnet to kuler på halsen som det mener kan være kreft.....
Nøtt Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 En exu skal slå ut på graviditettester ja... Huff, så skummelt dette høres ut. Håper det går greit med henne altså. Har legene sagt at dette kan være pga. hormonene?
tigergutt<3 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Kulene var ikke hormonelle nei. Og det er vel ingen som har nevnt at, hvis dette nå er kreft og eventuelt av en hissig type, det skyldes pergokurene. Men jeg bare lurer. Har jo hatt et par kurer selv, men da med god oppfølging. Hun skal oppereres i neste uke så forhåpentligvis så vet vi noe snart. Det er bare så vanskelig å støtte når hun måtte reise helt til Tyskland for å få hjelp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå