Gå til innhold

Andre med krevende barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er verdens beste, men han er så urolig og krevende. Han sutrer mye da spesielt når han må ligge på gulvet. Han har så vidt begynt å åle seg framover, men gjør lite av dette. Virker av og til som han sutrer helt til vi underholder han eller tar han opp. Han elsker når vi går med han.

Til gjengjeld er han verdens blideste. Det er liksom ingen mellomting. enten sutrer han eller så er han kjempe blid. Føler liksom at "alle" har babyer som ligger rolig på gulvet med en leke..... Han er 8 mnd

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet liksom ikke om jeg kan kalle datteren min for krevende, men....Jeg blir helt klart betydelig mer sliten av å ta vare på henne en dag enn jeg noen gang har blitt av å passe på andres barn tidligere.

Hun er nå 6,5 mnd og for det meste veldig strålende blid. Men hun er for det første svært aktiv!!!! Kryper og kravler rundt og det er like før hun krabber allerede. Har hele tiden vært tidlig ute med det fysiske og full av bevegelser. Det er jo bare positivt forsåvidt. Men hun blir skikkelig frustrert hvis hun ikke får til det hun vil, da stønner og strever hun og begynner å sutre intenst! Og når hun er sint så skriker hun noe så inni h* at jeg nesten er redd barnevernet skal ringe på døren. ALDRI noensinne hørt en sånn stemme på ei lita jente. Hun brøler så fråden står om munnen på henne.

Hun har siden første levedøgn vært utrolig vanskelig å få til å sove, særlig på dagtid. Vi strever skikkelig med dette fortsatt. Hun VIL ikke og skriker og kaver voldsomt. Når hun sovner så er det ofte ikke mer enn 15-20 minutter hun sover og hun vekkes av den minste lille antydning til lyd....

Så ja....kanskje jeg også har en som er litt krevende og viljesterk?

Men hun er også selvfølgelig verdens beste jente, helt skjønn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...