Ønskebaby08*12 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg er nå kommet til 18+1, kjenner livmoren godt når jeg ligger nå, og syns den når lenger og lenger opp til navlen for hver uke (men så var det dette med ønsketenkning, og reele greier da :-) ) uansett, ser at magen min noe rundere i kantene nå enn tidligere, har ikke den flate magen lenger, nei. Det jeg har tenkt litt på er at når jeg står kjenner jeg ikke kanten/toppen av livmoren. det går liksom bare i ett i en stor kul. Den er litt gravid-mage-aktig nede, så går det bare ut i intet... Det vil si at jeg ikke kjenner/ser den definerte gravid magen som mange har som har kommet ca like langt på vei. Flere som har det slik? Skjønner jo at dette kommer helt an på kroppens anatomi i utgangspunktet, mye/lite fett, mye/lite muskler og sånn. Men, lurte på om jeg vil få det senere, eller kom kulen bare vil bli større og rundere.
elandra Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hei Er redd jeg ikke kan gi deg noe svar, men jeg er 19+2 og har det akkurat som deg... Så du er væffal ikke alene Jeg håper, og regner vel med at jeg får en markert gravid mage snart jeg også. Vi får vel bare vente å se! Lykke til videre væffal
Ønskebaby08*12 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Godt nok svar for meg å vite at det ikke bare er meg :-) Merker av og til at jeg blir litt irritert over meg selv som kan fundere på så mye rart, for det som er normalt for meg, trenger jo nødvendigvis ikke å være normalt for alle andre. Vi er jo tross alt forskjellig bygd... :-)
elandra Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Der er du væffal ikke alene! Jeg går rundt å tenker, funderer og lurer på alt mulig selv jeg Må smile litt noen ganger når jeg setter igang, helt ubrukelige ting jeg går å tenker på til tider Men som du sier, det som er normalt for noen behøver ikke normalt for andre Sånn er det jo alltid, også når man er gravid. Allikevel går jeg å vrir hue...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå