Gå til innhold

Hvem har gått lengst over termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fire dager over og jeg er sikker på at det er de som har gått lenger! Men har et lite håp om at det må være vanligere å gå sånn opptil en uke over termin enn hele to (eller skrekk: tre) uker over?

Noen som har vært til overtidsvurdering på sykehuset? Når skjer det vanligvis? Jeg skal til legen mandag (7 dager over termin) og får da henvisning til sykehuset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått en uke over i dag, og har nesten gitt opp... :o)

Vet det er fjollete, og at det kun er snakk om kort tid til fødselen er et faktum, men dagene er laaange nå, synes jeg.

I mine to tidligere svangerskap har jeg gått fire dager over,

og har derfor aldri vært inne til overtidsvurdering.

Lykke til! Jeg krysser fingrene for snarlig fødsel for oss begge :o)

Skrevet

Er ikke på overtid ennå, men har termin i morra. Sist gikk jeg over 12 dager. Var hos jordmor da jeg var 9 dager over og skulle egentlig inn til sykehuset for vurdering 14 dager over, men det var da slettes ikke sikkert de kom til å sette igang da sa ho.. Men heldigvis sarta det av seg selv 12 dager over :) Ser ut til at det blir overtid denne gangen også foressten :(

Skrevet

Er 2 dager over nå, sist ble det 15!!!!!! Har visst kutta ned litt på tida før igangsetting på sykehuset Skal på overtidskontroll neste fredag, og siden de sikkert ikke setter i gang i helga hvis det ikke er noe prekært, så blir det vel ikke før mandag!!!!! Men maks 13 dager etter hva jeg har skjønt! Leeeeeeenge igjen!!! Men lykke til alle sammen!

Skrevet

ser ut som jeg leder....er i dag 10 dager over termin, og har nå mistet troen på at fødsselen blir å starte av seg selv, men blir satt i gang på mandag, så vet jo at det bare er 3 dager til jeg får sett den lille....

Skrevet

8 dager over termindatoen i dag... føles ut som om jeg skal gå gravid en evighet til...dagene begynner å bli laaaannge gitt!!!

Skrevet

Jeg gikk ni dager over sist, grøss.. håper jeg slepper det denne gangen!! (har enda noen uker igjen til termin)

Skrevet

Jeg hadde termin 6 april. Er i dag 12 dager over, men nå er ting begynt å skje. Har hatt rier siden i går kveld og lekker fostervann..

Skrevet

hehe,jeg gikk 17 dager på overtid med min første og 13 med min andre...

Skrevet

På Haukeland tror jeg det er vanlig med overtidskontroll 12 dager over termin.

Sist ble jeg satt i gang på overtidskontrollen, og vesla kom ut 2 dager etter, altså 14 dager etter termin.

Skrevet

Jeg gikk 16 dager over med første:(

Skrevet

Jeg gikk 19 dager over med førstemann....

Håper du slipper å vente så mange dagene til!!!

Skrevet

Å, det var godt å vite!! Jeg skal nemlig føde på Haukeland - og det står på det blå arket fra 18-ukers ultralyden at jeg er overtidig fra 26.04.2008, altså tolv dager etter termin.

Var det noe spesielt de så på overtidskontrollen (at den lille ikke hadde det så bra, f.eks.?) eller var det ren rutine?

Skrevet

Nå er fødselen i gang :) Har hatt rier siden kl 23, tror vi drar til sykehuset nå snart... Så blir hun mest sannsynlig født fem dager over termin, det var jo ikke så aller verst, det da!

Håper det går bra med dere andre og at dere snart føder!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...