Sessa ruger igjen... Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Den burde stå på vaskerommet ved siden av tørkestativ og tørketrommel, når klærne er tørre legger man de inn der og så kommer de ferdig brettet og sortert ut igjen! KJEEEEEEEEEDELIG Å BRETTE TØY!!!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 åja, det hadde vært noe. Og en maskin som legger klærne pent inn i de skapene de hører hjemme.
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 tenkte kanskje det var litt for mye å forlange...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå