BS-april Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 hei! Har termin om to dager. våknet av smerter i ryggen i natt, de er nesten mer konstante enn at de kommer i tak. Har aldri kjent slikt før. er dette begynnelse på fødsel??
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Det kan ikke være uvi da? Jeg har hatt mer eller mindre konstante rygg- og magesmerter siden søndagen som var. På tirsdag var jeg på kontroll hos jordmor og urinprøven slo ut på nitritt, hvilket tilsier at man har bakterier i urinen. Jordmor ba meg om å reise innom legekontoret of få de til å sjekke urinprøven der, samt å sende den til dyrkning. Legen min ringte meg opp igjen senere den dagen og sa at siden jeg ikke hadde spesielle symptomer på uvi, skulle vi avvente med behandling til legen fikk svar på prøven som var sendt til dyrkning. Men senere tirsdag kveld og i løpet av formiddagen på onsdag kjente jeg at jeg stadig fikk litt vondere i ryggen og magen, samt at det kjentes ut som at blæren vrengte seg hver gang jeg var på do. Så jeg dro innom legekontoret igjen og sa i fra om dette. Det endte med at jeg fikk resept på penecillin. Den smerten jeg har i ryggen kan minne om sånn vondt man får under influensa eller mensen. Liksom en blanding av de to. Nå er jeg riktig nok på langt nær så nære termin som deg, men det betyr jo ikke at du ikke kan få uvi allikevel...
BS-april Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 har ikke uvi, tatt urinprøve som var ok.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Da kan det jo være at det er kroppen din som sier i fra om at det kommer til å skje noe snart da. Åh, så spennende! Hvis du ikke får svar fra noen her inne som kan gi bedre svar enn meg, så kan du jo ringe jordmor da..?
hallais Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 jeg kjente bare riene i ryggen til å begynne med... så kan godt være... Går du mye på do da? ett annet godt tegn..
<Nina> Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Dytter på denne, er i samme situasjon, og lurer fælt..ikke uvi her heller. Er det ett godt tegn at man plutselig må masse på do altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå