Sweet caramel Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Er blitt forkjølet, hoster som bare det og har skikkelig vondt i halsen og brystet:-/ Taaakars meg, buuuhu... ;-) Er det noen som har noen gode tips slik at detet heles fort?? Har planer for morgendagen som jeg ikke vil avlyse.. (Luksusproblem, jada, MEN dog et problem..!!) Tar svarthyll og c-vitaminer - noe annet jeg kan gjøre?? Come on girls, please give me some help here!!
Gjest gründerjente Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Ikke så mye du kan gjøre når det først er blitt så ille..... Hadde du vært i startfasen, antydningsfasen, kunne du kjørt på med stor dose C-vitaminer. (Ikke vitenskapelig dokumentert, men hjelper for meg hver gang). Når det er sagt; har du VONDT I BRYSTET, sier du? I så fall må du til lege, da kan det være lungebetennelse. Er ikke meningen å ha vondt i brystet når man er forkjølet.....!!!
Sweet caramel Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Oj, denne forsvant for ned!! Ingen gode kjerring tips til meg i dag? *Host host*
Sivalur Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Hvis du har vondt i halsen/brygger på halsbetennelsen, gurgle med et stort glass iskaldt vann med noen dråper vademecum i. Jeg ble raskt bedre i halsen av det. Hvis du er veldig tett i nesen kan du skylle med nesehorn og ta fenu-max (fåes på helsekosten). Men tviler på du blir helt bra til imorgen... Det med vondt i brystet høres verre ut, ta en tur til legen kanskje?
Sweet caramel Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Uff, har ikke tenkt på at det kan være lungebetennelse, shit ass.... Jeg prøvde forresten å dytte innlegget mitt opp mens det tikket inn et svar, så det ikke før nå desverre...! Skal prøve å gurgle vademecum, og spise masse c vitaminer, honning og svarthyll. Og blir jeg ikke bedre til mandag, DA er det nok mer enn en forkjølelse, ja..! Eller er jeg bare utålmodig nå? Er åresvis siden jeg var forkjølet, så husker ikke hvordan det var! Kjedelig, og så i DET nydelige været!
Kate77 Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 En forkjølelse varer vanligvis i 7-10 dager. Desverre lite sansynlig at du er helt frisk på mandag ja.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Skvis en halv sitron i en kopp. Fyll opp med varmt vann 1 ss honning. Drikk! Pakk deg godt inn i et pledd og ta en hvil... Slapp av og samle energi... Spis godt og plei deg selv. God bedring!! PS: dette med sitronen og honningen funker faktisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå