*bubbs* Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 I går fikk jeg en kjempekoselig overaskelse! Jeg skulle over til en venninne for å drikke en kopp te, men da jeg kom fram hoppet hele gjengen med venninner fram og ropte "surprise!". Da hadde de luringene stellt i stand med kaker, snacks og en masse nusselige pressanger pakket inn med rosa papir og ballonger. *jeg er heldig!*
La vita è bella <3 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Å, jeg misunner deg!! Jeg har skikkelig lyst på baby shower, men er redd jeg må arrangere noe selv eller "hyre" noen til å arrangere for meg, hehe... Og det er vel egentlig bare teit:P
*En rosa og en blå* Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Uff - nok en amerikanisering av det norsk samfunn...
nita&junior Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Hva er galt med det??Er jo bare kjempe koselig spør du meg....
pusi og lille pusi:) Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 åhh kor heldi ekke du da:) syns d virke så kosli me sånne ting:D
junijente fikk julijente Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Joda, det er jo en amerikanisering, men en hyggelig en da. Heller dette enn halloween synes jeg :-) Man kan jo bare se på det som at gode venninner vil feire at en av dem skal få barn, ikke som en amerikansk skikk som den norske handelsstanden har innført for å tjene mer penger.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 åh! du er heldig du! ingen som gjør noe slikt for meg..
Mamma mjaua Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 åå så heldig:D i begynnelsen av juni skal venninnene mine arrangere babyshower for meg. gleder meg masse:)
*bubbs* Skrevet 18. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2008 Det var en kjempekoselig overraskelse ja! Det er egentlig ikke noen "amerikanisering av Norge" i mitt tilfelle da, for jeg er ikke i Norge fortiden. Hehe.. Tror egentlig ikke venninnene mine hjemme kommer til å fikse noe party, men de kommer til gjengjeld på navnfesten etter fødselen.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Så moro for deg=) Alltid moro å bli positivt overrasket!! Er det bare meg som syns det er litt ekstra koselig å gi gaven ETTER babyen er født? Jeg syns det er mer personlig når jeg vet hvem jeg handler til. Mange vet ikke kjønnet før fødselen og da må man jo kjøpe en kjønnsnøytral gave og ikke den kule guttebuksa eller den søte jentekjolen osv.. Hva med baby shower etter babyen har kommet?? Men for all del; Kjempekoselig gjort, virker som du har flotte venninner som setter pris på deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå