Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg en kjempekoselig overaskelse! Jeg skulle over til en venninne for å drikke en kopp te, men da jeg kom fram hoppet hele gjengen med venninner fram og ropte "surprise!". :) Da hadde de luringene stellt i stand med kaker, snacks og en masse nusselige pressanger pakket inn med rosa papir og ballonger.

*jeg er heldig!* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, jeg misunner deg!! Jeg har skikkelig lyst på baby shower, men er redd jeg må arrangere noe selv eller "hyre" noen til å arrangere for meg, hehe... Og det er vel egentlig bare teit:P

Skrevet

Uff - nok en amerikanisering av det norsk samfunn...

Skrevet

nååååw, kjempekoselig;)

Skrevet

Hva er galt med det??Er jo bare kjempe koselig spør du meg....

Skrevet

åhh kor heldi ekke du da:) syns d virke så kosli me sånne ting:D

Skrevet

Joda, det er jo en amerikanisering, men en hyggelig en da. Heller dette enn halloween synes jeg :-) Man kan jo bare se på det som at gode venninner vil feire at en av dem skal få barn, ikke som en amerikansk skikk som den norske handelsstanden har innført for å tjene mer penger.

Skrevet

åh! du er heldig du! ingen som gjør noe slikt for meg..

Skrevet

åå så heldig:D i begynnelsen av juni skal venninnene mine arrangere babyshower for meg. gleder meg masse:)

Skrevet

Det var en kjempekoselig overraskelse ja! :) Det er egentlig ikke noen "amerikanisering av Norge" i mitt tilfelle da, for jeg er ikke i Norge fortiden. Hehe.. Tror egentlig ikke venninnene mine hjemme kommer til å fikse noe party, men de kommer til gjengjeld på navnfesten etter fødselen. :)

Skrevet

Så moro for deg=) Alltid moro å bli positivt overrasket!!

Er det bare meg som syns det er litt ekstra koselig å gi gaven ETTER babyen er født? Jeg syns det er mer personlig når jeg vet hvem jeg handler til. Mange vet ikke kjønnet før fødselen og da må man jo kjøpe en kjønnsnøytral gave og ikke den kule guttebuksa eller den søte jentekjolen osv.. Hva med baby shower etter babyen har kommet??

Men for all del; Kjempekoselig gjort, virker som du har flotte venninner som setter pris på deg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...