Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 noen som vet hva dette koster ? skal sende en vogn fra tr.heim til Gjøvik... er det dyrt ? noen som har sendt vogn før ?
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Tror det koster 250 eller 300. Lønner seg å pakke den godt før du sender. Det gikk bra når jeg gjorde det for ett år siden..
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Under 10kg: 125,- Over 10 kg: 204,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå