Sessa ruger igjen... Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Margrete (er det det hun heter) og Kåre Magnus er flinke for de virker litt naturlig i det de gjør, mens resten er sånn påklistra barnlige... Har på nrk super nå mens frøkna tegner og så nettopp på Phoung (?) og kjente jeg ble litt skjermflau da hun sang og dansa.... Er det flere som føler det sånn eller?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 nope, jeg føler at hun er fantastisk og sikkelig flott! Tenk om alle kunne vært sånn innimellom a du! Da hadde unger hatt det gøy da.
Ellabella* Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Hmmm..har ikke blitt så brydd av phung annet at hun spør litt vanskelige/dumme spørsmål til barna som er gjester.... Ellers syns jeg hun med det mørke håret som pleier og vise spennende mat er litt irriterende....bare for å pirke liksom ;-) Men hun ler sånn smånervøst etter hver setning, jaja, mye en kan irritere seg over! hehe...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 margrete er hun som har dreads nå iallefall..du tenker kanskje på henne med sørlands-dialekten. hun er sånn super-rolig. lille elsker alle barne-tv-vertene hun, men var spesielt opptatt av radadon. kanskje jeg var spes. opptatt av han også. *flau*
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 ja, det er kanskje der det ligger... de tar liksom ikke helt barna for det de er... De prøver i hvert fall, det skal de ha! Er ikke noe big deal for meg, programmene er ikke laget for meg og frøkna ser liksom ikke helt det store underholdningsaspektet ved innslagene med programlederne ennå, men huff... ja, mye rart en skal henge seg opp i!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 hm, jeg mener bestemt at de tar barn for akkurat det de er jeg.. barn! hehe. jaja.
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 Er margrete jeg tenker på ja. Hun er flink!!! Husker at jeg hadde en kunde i butikken som skulle kjøpe mange forskjellige neglelakk fordi datteren ville ha sånne negler som henne! Har inntrykk av at mange barn har sansen for henne!!! Hun sørlandsdama er for så vidt flink, men litt veeeeeel rolig kanskje. Jasså, Belle, opptatt av barne-tv du også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå