dritgrei hei hei! Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 hahahahahahaha Jeg vet jo ikke om det er 32 eller 22 eller 12 dager igjen av denne tida, men frykteliog gravid er jeg.... også kalt høygravid på godt norsk :-) også litt lei :-)))
Trollmora Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Enig med Urtings! Håper du har tatt patent på det gamle så ingen rapper det fra deg )
dritgrei hei hei! Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 jeg har tatt patent og alle som prøver seg blir fengslet og hengslet til veggen.... æsj du sier noe trollmora, tenk om noen rapper identiteten min... da må vi gå manngard tror jeg :-)
Urtete Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Høgravid er vakkert, synes jeg!:-) Jeg sier igjen: Prøv å nyt de siste dagene! Det er så magisk å ha et nytt lite menneske i magen... Plutselig er han ute og du kan ikke skjønne at det fine lille vesenet har vært inne i deg... Jeg heier på deg! Nå er du virkelig i innspurten! Gode klemmer fra
Maud Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Morsomt nick! Det er klart ingen rapper det gamle, det er jo bare du som er dritgrei :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 heldigvis er det mange dritgreie!! Men det ville vært trist om noen tok det.... nå har jeg satt det i banken.... så nå er det passet på som pengene i FLIRGOT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå