Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Kvalmen er nesten helt borte (bare bittelitt om kvelden). Lysten til å trene er kommet tilbake, og jeg er ikke like trøtt lenger. Føler jeg har en liten tulle i magen min denne gangen- hadde vært artig om det stemte (det gjorde det sist). Hørte hjerteslagene forrige uke- gråt noen tårer ja Føler at nå kan ikke livet bli bedre- det er vår og solen skinner. Masteren min begynner å ta form- snart ferdig Og jeg har fått full stilling fra august- noe som betyr 100 % lønn- endelig ferdig med studielån og studenttilværelsen. Rart, men godt. Lillemann var med på eksamener og forelesninger hele det første året sitt. Blitt skolens maskot Men denne gangen har vi bestemt at jeg skal få gå hjemme og nyte dagene som mamma igjen. Gleder meg selv om vi får et høstbarn og ikke et vårbarn som sist. Ønsker dere masse lykke til videre. Klem
my71 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Så godt! Bedre av kvalmen, og lysten til trening har kommet tilbake. Det gjør godt å lese slike innlegg, er nemlig selv midt oppi det :-) (uke 8). Så fint å ha hørt hjertelyden. Skjønner godt at det ble felt noen tårer. Jeg har en sønn som snart blir 2 år, og husker godt mine egne tårer fra første gangen jeg hørte hjertelyden. Nyt dagen og solen og gleden over graviditeten videre du. Og gratulerer med snart på 2.trimester og ikke minst med snart ferdig master.
Lova Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Hurra for oss! Det er min siste uke her inne også. Lykke til videre, og vi sees på andre trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå