* 5 om dagen * Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 når man bestiller ny telefon, og ber om nytt nr, får en da 2 tlf nr å forholde seg til? skal forklare: i går så bestile min mann ny mobil, men det simkortet han hadde var låst, og måtte be om nytt nr, men var jo på samme kundenr som det "gamle" nr var. flytter de over det gamle, dvs sletter det, eller oppretter de 2 tlf nr og 2 mobilregninger? dette er tele2 abo.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 om simkortet er låst på det gamle nummeret, går jeg ut fra at han enda har bindingstid? Da vil han få tilsendt to regninger ville jeg tro om han ikke velger å "kjøpe fri" det gamle simkortet.. har tele2 selv, og for to år siden mista jeg mobilen med bindingstid i tele2...jeg måtte da vente 2 måneder til for at bindingstiden skulle gå ut før jeg fikk kjøpe ny mobil på samme telefonnummeret...jeg kunne valgt å kjøpe ny på nytt nummer, men da fikk jeg beskjed om at jeg ville få dobbel månedsprisregning fra tele2.. håper det hjalp litt..?
* 5 om dagen * Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 joda...hehe...men det er ikke bindingstid på det gamle...så hva skjer da tror du??
Sivalur Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Skal jo være mulig å få med seg et gammelt nummer videre så lenge det ikke er låst til telefonen. Men ikke godt å si når det gjelder tele2... kan ikke dy meg for å poste denne linken: www.tele2kundeservice.com
* 5 om dagen * Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 tele 2 er vel ikke verrre enn telenor når det kommer til stykke?? vi er iallefall veldig fornøyd, og hvis en er så dum å tro at noe ikke koster, så ja...velfortjent synes jeg da. og det gamle virket for noen dager siden(er ikke i daglig bruk)men altså ikke å går kveld, og han ville ha 1 krones tilbudet... men vi får vente å se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå