Meg og mini med ny spire :) Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 vi har bare kjempegode erfaringer, men mini har ikke gått i bhg ennå så har bare testet de hjemme.. blir vel litt mer slitasje i en bhg
~Maja Mor~ Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg har også bare gode erfaringer der :-) Løp og kjøp!
alvefrøken Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Snuppa er ikke i barnehage, men mye bruk her hjemme, da vi er ute hver eneste dag. Vi har ikke hatt den så lenge, men føreløpig er vi godt fornøyd.
Mamman til Mari Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Er fornøyd med både regntøyet og parkdressen til Reflex.
2-barns mor Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Er også veldig fornøyd. Har to barnehagebarn, en på 3,5 år og en på 1 år. Dessuten er jo ikke prisen all for høy eller....
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 Ja jeg har vinterdress (2 delt) til storesøster i bhg. De er kjempefornøyd med den, og jeg er fornøyd med den det lille som jeg har brukt den hjemme. Når jeg skulle kjøpe dress ble jeg anbefalt reflex av hun som jobbet der. Jeg har også kjøpt vårdress til lillebror i reflex, og er foreløpig veldig fornøyd. Ser så mangen som kjøper reima og sier at det er bare reima som er godt nok. Så derfor lurer jeg bare. Jeg vil kjøpe reflex vårdress til storesøster tror jeg.
alvefrøken Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Det er bare at Reima blir også ødelagt etter viss antall turer i sandkassa, aking på rumpa etc. Når alle dresser blir slitt, vi sliter dresser i hvertfall, så er det jo greit at ikke dressen koster en tusenlapp! Må legge til at regntøyet til reflex er veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå